Urodziliście się 05 lipca?

Właśnie przed chwilą w moich szpargałach natknęłam się na horoskop urodzeniowy, przeczytałam informacje odnośnie mojego dnia urodzin i aż się zdziwiłam, bo wiele się idealnie zgrywa. A że nie jestem samolubem ;) postanowiłam się z Wami podzielić tymi notatkami. Proszę traktować to zawsze z przymrużeniem oka, ale z drugiej strony - może akurat komuś coś się sprawdzi...

Zacznę od urodzonych 05 lipca i mam nadzieję, że wytrwam w tym pisaniu. Myślę, że moi wierni FANI mi w tym pomogą!!!
Życzę Wszystkim przyjemnej lektury.

Osoby urodzone w dniu dzisiejszym są RAKAMI i już od najmłodszych lat wykazują niezwykłe zdolności.  Umysł takiej osoby jest nadzwyczaj przenikliwy i obdarzony specjalnymi zdolnościami w kierunku nauk ścisłych. Lipcowe PIĄTKI mają doskonałą pamięć, a w dziedzinie nauk abstrakcyjnych, mogą liczyć na błyskotliwą karierę. Są pilne i gorliwe i już od małego pragną zdobyć jak najwięcej wiedzy i to z różnych źródeł, wykazując przy tym, przedwczesne zdolności naukowe. Potrafią do tego być nadzwyczaj obrotni. Przy tych wszystkich zdolnościach są to osoby niezwykle wrażliwe, lubiące marzyć i bujać w obłokach.     W pracy wykazują duże zdolności do zręcznego traktowania mniejszych szczegółów. Mają też zdolności do sztuki stosowanej i prac ręcznych. Oszczędne i wyrachowane - mogą pracować w bankach i instytucjach związanych z liczeniem. Mogą być również doskonałymi filologami lub uczonymi a także zdolnymi doktorami medycyny.
WADY:
Mimo wszechstronnych zainteresowań - nie są wielkimi zwolennikami pracy - wolą sport i rozrywki. Charakter ich jest zmienny niczym fazy księżyca. Po okresie wesołości i ufności następuje okres depresji i przybicia, jednak dość szybko się to zmienia. Lubią zbierać stare rzeczy tzw. starocie i pamiątki rodzinne. Dzięki swej doskonałej pamięci, potrafią przypomnieć sobie wydarzenia o których już wszyscy zapomnieli lub chcieliby zapomnieć. Przywiązani do rodziny, ulegają niekiedy silnemu wpływowi partnera, wówczas nie zawsze omijają ich przykrości domowe.   

Etykiety: , , , ,