Feng shui – chcemy być kochani i mieć przyjaciół


Każdy z nas, niezależnie od wieku, nie chce być samotny. Pragniemy mieć dużo prawdziwych przyjaciół, znajomych, którzy będą nas wspierać, chłopaka czy dziewczynę no i drugą połówkę, która będzie nas kochała i spędzimy z nią resztę życia. 

Jest to jeden z ważniejszych punktów naszego życia, przynajmniej dla mnie, bo cóż mi po bogactwie, gdy wszyscy będą mnie „kochać” tylko ze względu na to, że mam pełen portfel. A gdy zabraknie pieniędzy – odwrócą się. Dlatego tak ważne jest wzmocnienie tej sfery i pielęgnowanie jej.

Dzisiaj podpowiem Wam jak to zrobić. Sfera MAŁŻEŃSTWA I ZWIĄZKÓW znajduje się w prawym górnym rogu (patrząc od strony drzwi wejściowych).

Dobrze jest w tej części pokoju umieścić wspólne zdjęcie z partnerem, wykonane w jakimś uroczym i pełnym pozytywnej energii miejscu. Jeśli macie możliwość (zwłaszcza osoby samotne), możecie w tym narożniku ustawić swoje łóżko. Nigdy nie pozostawiajcie w tym sektorze jakichś pamiątek z poprzednich związków, gdyż może to wówczas zakłócić przepływ pozytywnej energii.

Z przedmiotów – dobrze jest umieścić tam parkę delfinów, pierścionek zaręczynowy czy dwie różowe świeczki, gdyż w tym kwadracie powinien górować kolor różowy. Ja mam tam dwa pluszowe białe misiaczki z różowymi kokardami, a pomiędzy nie włożyłam czerwone serce i jak dotąd jestem szczęśliwą mężatką. 

I jeszcze jedno, używając symboli do uaktywniania poszczególnych stref, pamiętajcie, aby nie były to przedmioty „po kimś”. Dobrze jest kupić coś nowego i dodatkowo pozbawić tą rzecz negatywnej energii. Wyjątkiem będą zdjęcia.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. 
W razie jakichkolwiek wątpliwości, piszcie :)



Sprawdź też: SŁAWA
           oraz: BOGACTWO

Etykiety: , , , , ,