Feng shui – bierzemy się za porządki



Zdaję sobie sprawę, że to, o czym piszę, część z Was z pewnością znajdzie w Internecie lub w książkach. Zgadza się, ale to co napisane w książkach, nie zawsze się zgadzało z tym, czego ja doświadczałam eksperymentując i dlatego chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. 

W książkach bardzo często piszą w odniesieniu do całego domu a trudno, aby wszyscy mieszkali we własnych jednorodzinnych domkach, w dodatku zaprojektowanych zgodnie z feng shui. Dlatego przystępując do zagospodarowania przestrzeni ja zaczęłam od własnego pokoju. Przede wszystkim musiałam w nim posprzątać i nie chodzi tutaj mi o powycieranie tylko kurzu, przede wszystkim musiałam zacząć od uporządkowania w szafach, dokumentach itp. Wszystko musiało mieć swoje miejsce, dopiero wówczas mogłam skupić się na poszczególnych elementach pokoju. 

Musicie zacząć od podzielenia pokoju na 9 kwadratów (tak jak przedstawiam poniżej) i nałożyć ten schemat  na swój pokój. Pamiętajcie, że poniższą mapę należy zawsze tak nakładać, aby linia „Wiedza, Kariera i Pomocni ludzie” znajdowała się przy wejściu. 

Powodzenia!




Feng shui - cz. I
Feng shui - cz. II

Etykiety: , , , , , ,