Czy tylko dzieci widzą duchy?


Czy tylko dzieci widzą duchy?



Wielu ludzi zajmujących się zjawiskami nadprzyrodzonymi uważa, że dzieci do siódmego roku życia potrafią zobaczyć ducha. Nie wiem jak Wy, ale ja też miałam taki „dar”. Często zdarzało mi się widzieć osoby, które później okazywało się, że wcześniej zmarły. Wyobrażam sobie, co o mnie teraz pomyślicie. Ale ja naprawdę widywałam te osoby, chociaż nigdy nie udało mi się z nimi zamienić ani słowa. 

Zresztą opisałam ten fakt wcześniej. Najdziwniejsze jest to, że zdarza mi się to nawet teraz, z tą jednak różnicą, że obecnie ich nie widzę, tylko wyczuwam. Zapewne myślicie – w jaki sposób można wyczuć ducha? Można, ale nie każdy to potrafi. Wielu z nas nie chce do siebie dopuścić myśli, że coś jest nie tak, wolimy żyć w przeświadczeniu, że to zwykłe zjawisko przyrodnicze czy fizyczne. Ale gdybyśmy usiedli w ciszy i skupieniu – to kto wie, co moglibyśmy usłyszeć...




"Tajemnica Bransoletki"

Etykiety: , , , ,