Czy czary i magia istnieją?


Kiedy uświadomimy sobie, że jesteśmy zależni od świata zewnętrznego, zadajemy sobie pytania o przyszłość… Ze swojej ludzkiej natury jesteśmy ciekawi świata, a zwłaszcza tego co nieznane…
Od zarania dziejów człowiek poznawał wiele metod, dzięki którym próbował zgłębić tajemnice życia. Interesował go także świat zjawisk nadprzyrodzonych, przepowiednie, czary. Często korzystał on z usług wróżek, jasnowidzów czy szamanów. 

Wraz z nastaniem nowej ery nastąpiło wzmożone zainteresowanie magią i czarami. Nasuwa się tutaj pytanie: „Czy naprawdę istnieje coś poza naszą świadomością i czy mamy na to wpływ?” Ja sama zastanawiam się nad odpowiedzią. Jednak jedno mogę stwierdzić – coś na pewno istnieje…

Z natury jestem osobą twardo stąpającą po ziemi, a mimo to w moim życiu wydarzyło się wiele, nie mających logicznego wyjaśnienia, rzeczy. Oczywiście próbowałam te zjawiska rozwikłać, ale im dalej brnęłam w tajemnicę, tym bardziej dochodziłam do wniosku, że niektóre sprawy nie powinny zostać wyjaśnione. A są rzeczy o których zwykłemu śmiertelnikowi się nawet nie śniło…

Mam nadzieję, że będę mogła się z Wami podzielić moją wiedzą i moim doświadczeniem. O ile będziecie zainteresowani, opowiem również o „dziwnych” zjawiskach, które mi się przytrafiły. Być może wspólnie znajdziemy jakieś wytłumaczenie, a może komuś też coś podobnego się przytrafiło.
Gorąco zachęcam Was do zadawania pytań i opowiadania o sobie.
Wkrótce też dowiecie się więcej na mój temat. 

Pozdrawiam Wszystkich.

Etykiety: , , , , , , , , , ,