Margo Seila - powieściopisarka - krótko o sobie.

Trudno jest mówić o sobie a co tu dopiero pisać.


Zapewne każdy oczekuje jakichś rewelacji a ja, wbrew pozorom, jestem zwykłą osobą, która lubi pisać. Od kiedy sięgam pamięcią, zawsze lubiłam wymyślać jakieś niestworzone historie, być może dlatego, że urodziłam się w roku „Ognistego Konia”, czyli w 1966.  A jest  to znak bardzo tajemniczy a zarazem buntowniczy. Zawsze byłam osóbką, która lubiła coś spsocić a w dodatku – bardzo często przytrafiały mnie się przedziwne i przezabawne historie. Zawsze jednak wychodziłam cało z każdej opresji. Gdy wreszcie się ustatkowałam i założyłam rodzinę, postanowiłam napisać książkę. Być może to nic wielkiego, ale dla mnie to bardzo wiele, gdyż pisałam ją z myślą o mojej córce. Miała ona podbudować jej wiarę w siebie i udało się. Dzisiaj jest osóbką, która zawsze daje sobie radę we wszystkim. Być może i inni przeczytawszy tę książkę też umocnią wiarę we własne możliwości.


Etykiety: , , , , , ,